Färjestaden

Det blev ett impulsivt besök i Färjestaden idag. Vädret gjorde att man inte gärna satt ute faktiskt, roligare att titta runt lite. Blev besök i Märits hemslöjd där jag faktiskt, lite ego, köpte en kaffe mugg som bara jag ska dricka ur. Vill ni se?


Gillade den, och föll för den direkt!! 135:- var väl inte så farligt.

Det är Lindholm som har målat den. Ska man unna sig något är de faktiskt värt 135:-.
Annars blev det inte köpt mer än en tuggsko till Ebba. en liten leksaksmus till Gonzo samt 3 stänger av frö till Gonzo med. Ebba älskar presenter. Pappa gav henne ett jätte ben av kycklingsmak. Pluttan!

Nu på kvällen har mamma och jag travat i väg bort till en liten affär som säljer 50% på pilgrimssmycken. Inget som föll mig i smaken. Men skönt att röra på sig. AC och jag har nämligen bakat en tårta (köpta bottnar) som vi ska fika med. mm...Ska bli gott. 

Skriv gärna en kommentar, jag återkommer! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0