Cykeltur till Borgholm

Jag fortsätter cykla som en tossa :) Jag och AC fick ett ryck vid 15-tiden eller om det var 14-tiden. Då tog vi cyklarna och cyklade in till Borgholm. Mötte upp pappa där, sedam snokade vi runt lite. Jag hittade en jätte söt rosa pläd (med vita fransar) på Bo Outlet. Den kostade 105kr och var av märket Gripsholm. Jätte söt! Den kommer bli jätte fin på min säng.


Så här såg den ut, mjuk och jätte gosig!

Sist av allt tog vi en varsin glass. De har underbar ilatiensk glass längst ner på Storgatan. Massa roliga smaker tex. princesstårta, kexchoklad, tiramisu, melon, marabou, bounty....och många fler.
Gissa vad jag tog? Bounty och Tiramisu.
Sedan tog AC och jag cykeln hem. Det går så smidigt. Men varmt var det kan jag lova.

Nu på kvällen har jag och AC målat boddörren i härligt blå färg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0