Allsång på Skansen (?)

Vad tycker ni om kvällens "Allsång på Skansen" (?)
Jag måste säga att jag tycker det är mycket som var sämre.
Då jämför jag både med tidigare säsonger samt från premiären denna säsong.

1. Sämre artister - de två som spelade tonårstjejerna var helt klart stjärna i kanten.

2. Hela kvällens inriktning på dansband sänkte omgången rejält, även om jag förstår att många äldre blev glada då de slapp de allt för moderna artisterna som tex. Uggla, EMD etc.

3. Allsångerna är kassa, jag vill sjunga med till Evert Taube inte till Ugglas "Kungen i baren" eller "We all are the winner" Skärpning, varför förstöra det tidigare så mysiga sånghäftet?

Vet, förändringar blir det, men inte på bekostnad av att programmet blir helkasst. Suckar!!

Vad tycker ni? Skriv gärna en liten kommentar!

Kommentarer
Postat av: Cissy

Hej! Jag har läst 4 av hennes böcker innan, tror jag. Inte hunnit så långt i den här än så svårt att uttala mig om den, men av de andra har nog Tyskungen varit bäst. Det var den första jag läste av hennes böcker och den fastnade... Btw, kolla in min receptblogg med :) Kram

Postat av: Cissy

O just det, jag såg aldrig Allsången idag. Kände med att det var för tråkiga artister så... bakade istället! Haha..

Postat av: Anna-Carin Petersson

natti natti..i morgon choklad m vispgrädde o marschmalows

2008-07-08 @ 22:05:30
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0