Så var det åter fredag...

och det känns verkligen så skönt. Är dock lite besvärad över att jag vaknade av lite "ont  i halsen"-känsla. Men jag hoppas att det inte är något...konstigt om det skulle bryta ut igen.

Längtar till dagen är slut. Då man får gå hem och bara slappa. Längtar verkligen efter en sådan kväll.

Efter jobbet ska dock Ac och jag inhandla en dag gammal alla hjärtans dag present till mamm och pappa. Har inte hunnit i veckan och till helgen passar det bra iallafall. Vet inte vad vi ska köpa bara..mm....något förslag?

Dagens.......
höjdpunkt:slappa i tv-soffan
suck:8h arbete innan hemgång
lunch:torillas
vill ha:frukost
fokus: klingsta stugan

Nä nu har inte jag tid med er längre..(på ett tag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0