Kvällen...

Jag älskar söndagar. Eller, jag gillar söndagskvällen. Oftast består den bara av tv och fika. Man gör inte så mycket utan förbereder sig psykiskt för att börja jobba. Men samtidigt som man gör det kopplar man av. Låter lite motsägelsefullt....men så känns det.

Gonzo har varit med precis hela dagen.

 Här är Gonzos leksaker. Pipleksaker, små som storlek av tändsticksask.

På eftermiddagen tog jag och syrran en löparrunda. Kändes skönt att få springa lite. Men visst kändes det att man spelat match igår. *pjiiuu*

Då jag kom hem väntade en varmt bad *mm* Gonzo ska alltid vara med då man badar...han tycker om då det blir tropisk värme i badrummet. Så han sitter glatt på en öppnad skåpslucka och flöjtar. Undertiden jag badade fick han en apelsinklyfta. Den smaskade han glatt i sig =)

image43

Smakar gott gott med apelsin........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0