Inredningslänkar

JAPP....här kommer massor med inredningslänkar som jag varit inne och snokat på.
Håll till godo.

www.bluebox.se
Bra hemsida med stort utbud. Här hittar man sådant man aldrig kunde drömma om att det fanns.

www.inreda.com
Min favorithemsida. Kanske beror på att deras "affär/lager" ligger på Lidingö och att jag därför inte behöver betala frakt utan kan hämta varan där. Massor med fina barbapappa grejer.

www.frapp.se
Mkt bra hemsida om du är intresserad av köksmaskiner. Det är här jag har min favorit pryl..nämligen köksmaskinen för 6000:- Jätte fint i röd. Kolla vet ja!

www.finating.se
En sida med massa gerjer för den trendmedvetne. Rekommenderas om man vill betala en extra slant.

Kommentera gärna vilken sida ni tyckte mest om?

Kommentarer
Postat av: dennis

hej, har du kikat in på www.livinn.se ?

2010-11-24 @ 15:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0