Bussresa med duktig Ebba..

Är nu på besök hos mormor och morfar. Har precis intagit mycket god måltid =) Mums! Idag fick vi ta bussen eftersom pappa jobbade och jag ska säga att Ebba klarade bussresan väldigt bra. Hon är inte så van att åka buss. Blir lätt otålig och gnyr. Men som sagt, duktig ändå =)
Ikväll är det åter igen "I en annan del av Köping"  och det ser jag fram emot. Ska bli riktigt roligt...någe mer skoj på tv?
Snart ska AC och jag ut i löparspåret. 3-4km lättare jogg. Ska bli skönt....men känner mig trött idag med. Förhoppningsvis känns det bättre efteråt.
Förmiddagen idag har gått i slow motion. Harhunnit med en massa. Fixat iordning med min Itunes och laddat på ny musik på min Ipod. Googlat runt på Internet....och massa annat. Jo städat rummet också *klapp på axeln*
Hej svej..nu ska jag snart i väg och springa.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0