Vinnare*2

Det är inte sant, kan man ha sådan tur? Det verkar inte bättre. Nu när jag loggade in och skulle läsa alla kommentarer fick jag helt sanningsenligt slag. Jag hade fått två "du är vinnare"-kommentarer! Jag blev så glad att jag höll på att flaxa av stolen. Jipiiii! Det var verkligen fina priser, så nu kan jag knappt sitta still av iver.

TUMADREs blogg vann jag en "skön dag" från Smartbox. Jag valde en spadag i Stockholm. Herregud!



KRONBLAD OCH LANTLIVS blogg vann jag de underbara bokstäverna "XMAS" Jag blev huuur glad som helst.



Förstår ni att jag är uppåt?
Jag kommer sväva på moln hela dagen! Sådan här tur har jag aldrig haft. Kanske ska slå på stort med en trisslott också? haha!

TACK SNÄLLA NI FÖR VINSTERNA!

Kommentarer
Postat av: Agnieszka

Hej! Nä det är en irländsk röd setter!!!

Grattis till dem fina bokstäverna oxå!!!

2008-12-01 @ 10:43:30
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0