Träning och IKEA

Lite dålig uppdatering men det har verkligen varit fullt upp. AC och jag for iväg till Lidingövallen för dagens två pass. 20m rusher*20st och ett gympass (överkropp). Ett väldigt lätt pass om man jämför med gårdagens eller vad som komma skall *gulp*
Innan träningen, när AC kom hem efter shoppingturen fick jag lite presenter av henne!


En förpackning med salt
2 rullar med guld och silversnören

TACK snälla AC!

Direkt efter träningen åkte pappa och jag iväg till IKEA. Vi var väldigt effektiva och gick bara in och tog det vi skulle. Äntligen kom jag iväg och köpte mina två bokhyllor - Liatorp. Den ena bokhyllan har ett skåp längst ner. Det ger verkligen bra förvaringsmöjligheter. 

 LIATORP BokhyllaLIATORP Bokhylla


Kommentarer
Postat av: Sofie

Sv: Jaa, jag fick hem det i brevlådan idag! Gud så roligt!! :) Jätte fin blogg du har också :)

2008-12-30 @ 22:20:47
URL: http://sofjie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0