Snabbis

Oj vad den här dagen har gått fort. Har dock hunnit med mycket, men känns som att dagen passerat på några timmar. AC och jag tog ett förmiddagspass med löpning och hoppstyrka. Skönt att få röra på sig efter att mest ha blivit däst på julaftonen =) Kallt var det i och försig, men vad gör man inte för träningen?

Klockan 14 var familjen bjuden till släktingar. Vi åt julmat och fikade. Alltid lika trevligt. Var dessutom lektant, vilket inte var helt fel. Underbara barn. Jag har mitt barnasinne kvar iallafall och tacka sjutton för det.

Nu är jag ganska färdig måste jag säga. Herregud. Snart börjar "Stjärnorna på slottet" och det vill jag absolut inte missa. ´

Jag har ju berättat tidigare om min skänk där jag förvarar alla pysselgrejer, eller alla skrivbordsgrejer kan man säga. I dag har jag gjort lite finare inne i skänken genom att fästa spets på hyllorna. Är jätte nöjd med resultatet. Köpte spetsen (som är av tyg) på Åhléns tyhavdelning.


Skänken - i sin helhet


Tygspets från Åhléns. Vad tycker ni?

Jag tycker iallafall att tygsptesen gjorde att skåpet fick sig en riktig uppfräschning. Helt i min stil!!

Hoppas alla mina läsare inte hamnat i skriv-kommentar-koma. *hiihihi*
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0