Mellandagsshopping

Jag har varit iväg till Lidingö Centrum. Ett litet men väldigt trevligt och mysigt centrum här på ön. Men det var inte direkt några reavaror. Köpte faktiskt bara en sak på rea och det var showelgel LDB. Annars gick vi in i alla butiker och jag hittade endel saker.


En pärm med flikar jan-dec där jag ska samla 2009´s roliga utgifter.
Magnecyl koffein - bra att ha vid huvudvärkens dagar.
LDB shower gel - måste lukta gott ibland *hiih*
Celluflanpapper - bra att ha om man ska göra fina paket.
Sedan köpte jag en bh, men tyckte inte det var något ni behövde se.
Vi tog en lunch på Viva - sushi. Det är verkligen den optimala lunchen enligt mig. Mättade men på ett lättare sätt. Man rullar liksom inte iväg efter att man ätit det. Sedan köpte vi med oss princessbakelser hem, gott till fikat. Men egentligen måste jag säga att jag inte förstår hur de kan ta så mycket betalt på konditori om man jämför med ICA. Eller så är jag ingen finsmakare helt enkelt, känner liksom ingen skillnad.

Snart ska Ac och jag ge oss ut på dagens träning!
15s intervaller 12min*2 och sedan bålstabilitet på det.
GO FOR IT!!! KÖR JÄRNET!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0