Hjälp eller inte!

Gonzo har suttit i sin bur hela förmiddagen eftersom vi donar runt här. Han fick komma ut vid 13-tiden och speciellt intresserad är han av dammsugaren och golvmoppen. Om han är till någon hjälp? Svar NEJ. Absolut inte, även om han kanske menar väl *haha* Han hoppar på dammsugaren, försöker bada i mopphinken. Vilket yrväder han är.




Han blev duschad med sparyflaska och efter det blev han lugnare. Nu sitter han på mitt knä och putsar sig. Plutten ♥

Alldeles nyss gav jag "mig själv" en väldigt trevlig julklapp. Kanske låter det fel, men jag gjorde så att jag skänkte 200:- till Hundstallet. Mina 200:- kommer gå till ett vårddygn för en hund. De har räknat ut att det i genomsnitt kostar 200:- inkl. foder, hyra, veterinärkostnader etc. Sedan kommer jag även få ett specifikt nummerbevis där jag kan gå in på deras hemsida och titta exakt vilken hund som mina pengar gick till, och vad som gjordes. Kännsbra!!!

Du kan också skänka en slant till Hundstallet. Gå in här och ge din julklapp NU!
Nu ska jag snart upp till mig och fixa lite..

Kommentarer
Postat av: Becca

den filmen låter ju intressant :P

2008-12-23 @ 16:31:30
URL: http://pinkbecky.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Modeintresserad?

Bli medlem här: http://www.gratismode.se/?c=26718

Värva egna medlemmar och få gratis presentkort!



Ha en bra dag!

2008-12-23 @ 18:53:09
URL: http://urkass.blogg.se/
Postat av: Helena

Gu, så söt han är :) kul att han vill vara med och julstäda fniss



Du funderade lite om tvålarna. Japp, tvålmassa finns på Panduro bland annat. Formarna är de som finns i min butik men det funkar alldeles utmärkt med de stabila "amerikanska" muffinsformarna som finns exempelvis på ICA.



Ha en riktigt God Jul!

Kram Helena

2008-12-23 @ 21:04:02
URL: http://www.klarafardiga.blogspot.com
Postat av: marita blücher

Hej Emma,

Vilken busig sötnos till "städhjälp" du har, och vilken fin idé att stödja hundhjälpen. Tusen tack för din kommentar på min blogg - soldaterna kostar 80:-/st och är ca: 20 cm höga.

Önskar dig en riktigt skön Jul- och Nyårshelg.

Kram/Marita

2008-12-23 @ 21:51:25
URL: http://marita-amouseinahouse.blogspot.com/
Postat av: Fredrik

Jag var kontakt med Hundstallet vid

ett tillfälle och de var verkligen inte trevliga. "Gå där, stå där..."

Rena militärlägret kändes det som.

Nån "kund" kände jag mig knappast som

utan att jag störde dom.



Ps. När 30.000 barn dör av svält varje

dag på jorden så känns välgörenhet a la

hundar väldigt felprioriterat. Ds.

2008-12-24 @ 00:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0