Film 1 klart

Nu har jag sett på den första filmen denna resa, och fler lär det bli. Har redan satt igång filmen Twilight som jag har hört ska vara riktigt bra. Men jag såg alltså klart filmen "Wallander - blodsband". Som ett stort Wallander-fan (jo de är visst bra filmer) tycker jag förstås att filmen var riktigt bra. Känns lite surt att jag har sett sista Wallanderfilmen "Hemligheten" men jag får väl låtsas att jag inte kommer ihåg slutet.

DVD Film: Wallander - Blodsband

Polisen i Ystad finner en båt i hamnen som ser ut som ett slakthus. Det är blod överallt men någon kropp finns inte på platsen. Strax därefter flyter en död kvinnas kropp i land. Ett av spåren i utredningen leder till Oskar Ung, en gammal kärlek till Linda Wallander. Deras tidigare förhållande försvårar Lindas arbete med fallet och Kurt kräver att hon ska hålla sig utanför. Men det visar sig vara lättare sagt än gjort. Gammal kärlek rostar aldrig.

Snart stannar vi vid A6 i Jönköping för att äta. Min mage behöver verkligen påfyllning. Ska bli riktigt gott. Kanske pasta, men jag hoppas på att det inte blir det. Har ätit allt för mycket pasta under mina handbollsår *hihi*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0