Dagens shopping

Idag har jag varit i Bromma och shoppat lite. Egentligen var det väl inte mening att jag skulle komma hem med en dvd och ett litet vitt ljushus, men så blev det och jag är jätte nöjd. 
Jag skickade faktiskt efter ett lusthus i zink igår, men kunde ändå inte motså detta vita ljushus på Bauhaus. 41kr är ju småpotatis. Vet inte om det här är någon kopia men fint var det iallafall ♥


När det blir mörkt kommer den säkert göra sig ännu bättre :)

Dvd inköptes på Expert för en ynka peng. Men eftersom jag aldrig spelar in på dvd så kändes det onödigt att köpa en värsting. Den här dvd´n av märket Philips (som min TV) passar mig perfekt. 


Väälkomna kära vänner - snart blir det filmkväll *hihi*

Nu ska vi se om proffset Emma kan få ihop två bokhyllor från IKEA. hehe!

Klockan 16 kommer AC och då ska vi ut och pinas med 1km intervaller. Ska bli skönt att svettas!!!

kramkalas!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0