Bussresa

Nu sitter hela laget i bussen - mot Skåne och Lund där vi ska sova på hotell i natt. Känns konstigt att sitta på en buss en fredagkväll såhär. Men är man elitseriespelare i handboll så kan det bli så, och jag gillar det. Bara man kan fördriva 7h på en buss. Har med mig datorn och en massa filmer.

Har precis tittat klart på filmen "Eden lake" men den var alldeles för blodig för min smak.

DVD Film: Eden Lake

Det unga paret Jenny och Steve planerar att tillbringa en romantisk weekend tillsammans vid en idyllisk sjö i skogen. Friden störs dock av ett gäng barn och ungdomar som trakasserar dem. När Steve vågar konfrontera dem trappas våldet upp och helgen förvandlas till en levande mardröm. Jenny lyckas fly in i skogen och hamnar i en djävulsk katt-och-råtta-lek med de sadistiska barnen. Tills hon bestämmer sig för att inte längre vara ett offer...

Nä, alldeles för deppig film. Nu skulle jag behöva en uppåt-film.
Snart ska vi stanna på A5 i Jönköping där vi ska inta middag. Ska bli gott med mat i magen, men är inte så värst hungrig. Har proppat i mig nötter och clementiner :) haha!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0