Vinnare utsedd (Canderel´s goodiebag)

Nu har jag tagit ut den lycklige vinnaren av goodiebagen från Canderel.

Livet är underbart med Canderel






GRATTIS LINN!

Linn´s beskrivning på frågan varför Canderels produkter är så bra:

Jag skulle absolut vilja vinna eftersom jag älskar choklad, precis som så många andra, därför måste jag säga att det var ett himla smart drag av dem att göra choklad utan socker, då kan man känna sig nyttigare + att diabetiker också kan äta av det.

2008-07-20 @ 20:07:38

Linn! Maila mig på [email protected] och skriv ditt namn, adress. Så kan jag maila till Canderel som skickar vinsten! Härligt! Du kommer bli så nöjd med vinsten, jag har själv testat!!!

Ha det kanon kära vänner.
Snart kommer nya tävlingar!

Kommentarer
Postat av: L i n n

Åh, vad glad jag blir! Mejlar direkt :)

2008-08-01 @ 17:21:57
URL: http://liinnpersson.blogg.se/
Postat av: Gratistrix

Tipsa gärna mig om tävlingar hos gratistrix.blogg.se



Tävlingar samlas där och jag uppdaterar hela tiden.

2008-08-04 @ 16:50:05
URL: http://gratistrix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0