Vill ni inte vinna?

Jag har avslutat min bloggtävling till helgen. 3 vinnare. Har skrivit på deras blogg att de ska höra av sig till mig angående deras adress etc så att jag kan skicka deras vinster. Men ingen utav dem har jag fått mail ifrån. Vill ni inte få era vinster? Hör av er!

Det är ju verkligen fina vinster ni har vunnit.

Adresslappar i zink från HemLjuvaHem
Barnbok från Chokladfabriken
Ansiktsoljor från Pharaons

Så kom ige. Maila mig, och skriv gärna här också så att jag vet att ni vet.

Kommentarer
Postat av: leopardia

hellou, hellou, jag försökte skriva ett meddelande från mobilen, men haha, jag vet inte riktigt om jag lyckades... jag mailade ju på störten förut iallafall, men jag mailar nu igen :) ha det fint!

2008-08-31 @ 19:27:12
URL: http://leopardia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0