Morning has broken

Torsdag morgon redan. Känns positivt att veckan har gått fort. Inge kul när dagarna segar sig fram. Fick mail igår om fadderträningarna på lördag i Västerås. Jag och ett par till ska vara faddrar för a-flickorna. Inge kul att se att första träningen var kl. 8.30 i Västerås. Herregud. Vad tog min sovmorgon vägen efter denna första veckan?

Idag är det iallafall jobb på Klingsta! Efter det väntar Nacka och träning. Det bli gym efter thandbollen. Tanken är att allt ska vara explosivt. Inga segproppar här inte.

Tävla i min tävling! Tycker det känns kul att ha flera vinster den här tävlingen! Dessutom har jag en tävling pågång - men den får ni vänta på :) Det kommer vara ett riktigt fint pris kan jag lova. Men tävla i den här tävlingen först!

Hittade några härliga prylar på Syster Lycklig:


Haha! Cool lampa,verkligen



Många söta barnlampor, är den inte söt?



Varför inte mysa till det med ljusslingor?

Fortsätter skriva under dagen :)

Kommentarer
Postat av: Marie

God morgon! Gud så söt hund du har! SharPei?

Ha en fin dag!

2008-08-14 @ 06:38:08
URL: http://mumari.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0