Min kökslampa

Äntligen har jag köpt min taklampa till köket. Jipi! Egentligen var det inte jag som köpte den utan mamma, och pappa skruvade upp den. Så nu är det genast mer myspys i köket även om det är mycket som ska fixas innan det är tipp topp. Hur som helst hittade jag lampan på en lampaffär på ön. Gick bara in fort för att kika in och föll pladask. Tycker den passar utmärkt i mitt kök. Vad tycker du?



Inga gardiner i köket, jag vet och det irriterar mig något såå förbaskat. Men det tar sin lilla tid att komma iväg då man jobbar heltid och tränar 6dgr i veckan. Så jag får ha tålamod.

Man ser egentligen inte hur lampan ser ut, den är nämligen veckad. Men det får räcka, bara jag vet att den är så så =)

Någon som vet hur begonier trivs bäst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0