Lunch hos mig

Jag har bjudit hem familjen + mormor och morfar den 7:e september. Mormor och morfar har inte sett lyan än så jag passar på att bjuda på lunch då de är där. Har funderat över vad jag ska bjuda på. Nu vet jag! Var inne på Arlas hemsida (perfekt för middagstips) och hittade det jag ska bjuda på. Det blir Taco paj till lunch och minicheesecake till fikat.

Tacopaj


Minicheesecake

Så nu har jag tagit ut recepten och ska börja förbereda samma vecka jag ska bjuda. Trevligt!
Ska bli kul, hoppas bara jag har kunnat måla klart mitt rum samt de möbler jag ska måla. Roligare om det hunnit bli finare tills dess :)

Kommentarer
Postat av: AC

jag kommer!!!!

2008-08-28 @ 09:47:22
URL: http://[email protected]
Postat av: Irene

Hej hej! Gjorde en ungefär likadan tacopaj förra helgen och den blev grymt god. =)

2008-08-28 @ 13:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0