Köket

Jag har ju funderat över att byta luckor i mitt kök. Har bla. kontaktat ett företag som har jätte fina luckor. Men igår kom pappa och sa att man kunde lika gärna byta stommar, luckor..ja allt på IKEA för samma pris. Så jag har varit inne på IKEA´s hemsida och hittat jätte fina luckor som heter "Lidingö". 

Skulle vara bra om någon kunde kommentera vad ni har för erfarenhet av IKEA´s kök. Bra kvalité?

LIDINGÖ Dörr
Så här ser Lidingö luckorna ut. Fina va?

Var inne på ett internetforum och kollade. Där hade många skrivit om IKEA´s kök. Bla. hade någon bytt stommar, luckor etc. med en kostnad på 20.000:- Jag skulle behöva spara lite pengar med andra ord. Jag vill nämligen byta stommarna till skafferi och städskåp med. Spara, spara, spara. Ska lägga undan pengar varje månad nu!


Kommentarer
Postat av: Anna-Carins hekstiska liv

Nope, vila tyckte Åke. jag sa att jag kunde komma o kolla på läktaren. K ville prata idag....men hon ska ringa ikväll Gulp

2008-08-20 @ 13:03:04
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/
Postat av: jordan

haha vad menar du? bilden eller?

det är Rix Fm festival, as kass, men iaf.

2008-08-20 @ 14:22:32
URL: http://stedan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0