Gryningen i Göteborg

Vaknade tidigare än vad jag behövde vilket känns lite irriterande. 6.30 istället för kl 8. Mmm! Ja,ja..det innebär väl att kroppen är utvilad iallafall. Kl 8 är det träning som gäller i hotellets lilla gym. Inte mycket till världen egentligen men man kan köra igenom hela kroppen iallafall. Först efter träningen är det frukost. Min mage skriker verkligen efter mat.

Dag nummer 2 i Göteborg.
Shopping och Liseberg.
Göteborgspasset har mycket rabatter som man kan utnyttja. Vi får se om det blir något köp.



Men som sagt dagens händelse måste ju ändå Liseberg räknas till. Var ju där i går och körde 5-kamp. Såg alla attraktioner - hjälp - jag som är höjdrädd. Men spelar ingen roll - här ska åkas.



Nu ska jag surfa vidare och kolla läget...
Såg att Sverige förlorade mot Rumänien. Det blev en 8:e plats i OS med andra ord. Bra eller dåligt???

Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas du får det bra på Liseberg :)

2008-08-23 @ 07:17:26
URL: http://issm.blogg.se/
Postat av: Tezz

Åh Liseberg... Nu blev jag avundsjuk, har inte varit där på evigheter men älskar karuseller :)

2008-08-23 @ 16:54:05
URL: http://blogg.gd.se/tezzinthecity

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0