Dag 1 Göteborg

Dagen i Göteborg har varit extramt lyckad. Checkade in vid 15 ca och tog sedan spårvagnen direkt till Universeum. Massa kul grejer kan jag lova. Mycket att prova och många intressanta djur ♥ Nedan kommer lite bilder jag tog:

 


Är faktiskt ganska nöjd med bilderna, då jag tog de med mobilen.

Efter Universeum tog vi oss in till Avenyn och åt middag på en Thai restaurang. Buffé - vilket var otroligt gott.

 

Ser det inte gott ut så säg. Mumma säger iallafall jag!

Mätta och belåtna gav vi oss iväg till Liseberg och 5-kamp.
1:a C
2:a AC
3:a Jag
4:a L
Kan skryta lite med att jag faktiskt lyckades vinna en kamp. Nämligen den då man skulle fylla en bils tank med vatten. Jätte kul! Fick en liten nyckelring ala bil som C fick som vinst av 5-kampen *grattis*

Nu ligger vi halvt utslagna. Imorgon är det gym kl 8. Jiha! Känner mig laddad inför det.

Mer om morgondagen kommer...håll ut!


Jag svullar i mig mat på buffén!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0