Baka bröd - recept

Jag och AC håller på att baka bröd - mörkt filmjölksbröd.
Har haft i torkade persikor, hasselnötter och valnötter. Längtar tills jag får sätta tänderna i det brödet. Tyvärr står det att brödet ska vila 5h efter att det är uttaget ur ugnen...får se hur det blir med den saken.





Vill ni ha receptet är det bara att be mig om det. Har det sparat på datorn. Hur enkelt som helst att baka. Går på 15 minuter. Sedan ska det stå i ugnen i 90 minuter,men då kan man ju hitta på annat undertiden.

Tex. har jag målat vardagsrumsbordet och AC har målat mitt skrivbord. Skönt att det är gjort.

Återkommer senare ikväll..

Kommentarer
Postat av: Blogg, bakning, recept, bakrecept

Det låter inte så dumt! Får provas på här i hemmet.

2009-09-10 @ 03:08:45
URL: http://bakrecepten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0