Araa - klockrent

Tycker brottaren Araa gjorde det klockrent - varför ska han ha ett brons? Det var faktiskt domarna som dömde helt åt helsike. Han gjorde en tydlig markering....och det behövs. Varför dömde domarna som de gjorde? Var de köpta? OS i Kina verkar mest bli en PR-grej. Inte minst då man tänker på flickan som inte fick sjunga offentligt - - hon var för ful.



Tackar vet jag Araa. Domarna kan dra åt pipsvängen!

Fick förresten reda på att jag ska vara på Gullmars redan kl 7.45 på lördag morgon. Gäsp! Men på söndag blir det iallafall sova Zzzz......

Kommentarer
Postat av: Bodan

Var det inte kvart i sju, 6.45, jag vill inte verka petig men jag tror tyvärr att det e då...;)

Ses imorgon bitti Kram

2008-08-15 @ 18:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0