Vinnarskallen vaknade!

Jobb, jobb och jobb, Har precis haft sittgymnastik. Har fixat och donat med Steg-tävlingen som Korpen anordnar. Det kommer bli jätte kul att delta. Undra hur många steg man tar varje dag. Fick reda på att man kommer ta ut en vinnare på arbetsplatsen. Så den som tagit flest steg kommer få en pokal! Plötsligt vaknade vinnarskallen i mig. *grr* Det ska bli kul. Totalt blev vi 20 st på jobbet och jag har delat upp oss i två lag á 10 personer.

29 april tom 6 juni ska vi gå och gå.....

Jag blir så arg då jag läser i tidningen. Media vill utse en syndabock direkt då det gäller Engla-mordet.
Varför missade ni Anders Eklund då ett vittne pekade ut honom som misstänk gällande Pernilla-mordet?
Skulle ni kollat upp honom då skulle han antagligen gripits och Engla kunnat leva vidare.
Varför dessa onödiga frågor OM? Gjort är gjort och beslut är tagna. Vi kan ändra på det som hänt. Skänk istället en tanke till Engla och hennes familj!

Snart är det lunch och jag ska äta min paj! Skaldjurspaj. Tyvärr har jag ingen sallad till. T-banan var försenad 10min så jag hann inte handla i Mörby Centrum. Men jag tror jag överlever :)



Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Ja du måste åka dit nångång! Det är as skönt där.. Saknar redan värmen, och att slippa sitta på jobbet :P Fan ska spara pengar och åka iväg mera... Vill i alla fall.
Hehe lite pepparkaka är jag väl iaf :)
Allt bra med dig? Såg att ni tränar som vanligt denna vecka, när får ni ledigt egentligen med tanke på att säsongen är över ? =/

Kram!

2008-04-14 @ 11:53:10
URL: http://www.jessi.se
Postat av: Jenny

Lycka till i tävlingen :)

2008-04-14 @ 12:41:37
URL: http://nyfiknafisen.blogg.se
Postat av: Jessica Anshagen

Aha okej vad skönt :) Jag ska också försöka men fick ju restskatt på 9000 så måste hålla igen med vissa saker :(

Hehe kommer sakna laget, men dock inte all tid man lägger ner på träningarna.. Min tid att sluta men det känns bra faktiskt :)
Kram

2008-04-14 @ 13:13:22
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0