Vårda din kropp

Vi har bara en kropp - så vårda den. Ja, jag vet..ska jag säga som inte vilar vid skada eller sjukdom. Men det kanske kan bli en tankeställare iallafall (?) Några som vet mycket som det här med "att vårda sin kropp" är företaget Pharaons som verkligen tillverkar produkter av de bästa och naturligaste råvarorna.

image329
Gå in på deras hemsida och kolla runt. Finns alltid något för alla! Ansikte och kropp! Det är verkligen något jag rekommenderar efter att själv ha testat deras produkter. Man känner sig som en ny människa.

Nu ska jag kolla vidare på SingALong! Roligt program men grymma Eriksson och Malmberg!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Den vita väskan blir en blå väska när man vänder den ut och in :D

2008-04-26 @ 23:04:10
URL: http://petterssonevelina.blogg.se
Postat av: Therese

Ja, om man ska shoppa ska man göra det rejält :P Det blev 1 par tygskor, 1 par vita pumps och 1 par andra pumps :)

2008-04-26 @ 23:25:44
URL: http://thereseeholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0