The last one

Har varit ute med Ebba alldeles nyss - så nu är hon nöjd. Jag ska också natta snart. Var väldigt trött i morse och det pga att Ebba låg i sängen och tog plats. Hon låg som "en vält gunghäst" om ni förtstår vad jag menar. I vanliga fall brukar hon ligga som en kringla..men igår bredde hon verkligen ut sig. Men jag ska inte klaga..är glad att hon ligger där. Känns så trevligt!!!

Lägenhetshandlandet då? Jorå...budar just nu på en lägenhet..resten får vi se. Budandet fortsätter......

Hoppas Pharaons varor kommer imorgon. Hon trodde de skulle komma igår men icke. Ja,ja..dem kommer väl i veckan iallafall. Kom igen och tävla på min tävling förresten...måste säga att jag är besviken på antalet deltagare. Dock gynnar det er som tävlar eftersom ni kommer ha stor chans att vinna det fina halsbandet från Asian Art & Design. Halsbandet är dock av Skogum Design...fina smycken.

image317

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0