Spökligt - en underlig dag hittills!

Ja, man undrar ju. Först i och med nattens telefonliv (läs inlägg längre ner) och sedan nu på jobbet. Dock är det här på jobbet inte lika kusligt..men iallafall. Jag pratade senast igår med AC om att nu till helgen göra ett nytt sittgympaband till jobbet. (Sitttgympa = sittande gymastik för de äldre) Har varit på tal en längre tid men igår bestämde vi oss för att verkligen ta tag  i det. Så idag skulle jag lyssna på bandet 30 min innan gympan började, något jag aldrig brukar göra annars. Blev lätt förvånad då jag inte hittade musiken på bandet, utan en massa annan musik. Letade och lyssnade igenom hela bandet och kunde bara lugnt konstatera att någon spelat över min sittgympa. Grrrr!!!!! Bara att ta telefonen och meddela alla avdelningar att sittgympan var inställd.

Men är det inte lite konstigt??? Typiskt säger jag, precis som Nalle Phu!


Tyyypiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0