Porslin..vackert!

Har precis fikat och sitter och tittar på "Sing a long". Jag tycker Malmberg är så rolig..den där Sussie också =) Det är så mycket mer än ett sångprogram. Mycket komik också nämligen. Gud vad jag är trött ikväll. Kände att jag blev trött efter middagen. *gäsp* Men man måste ju hålla sig och vara vaken lite längre på en lördag tycker jag, iallafall då man kan sova ut imorgon.

Jag orkar inte lägga ut bilderna från mina köp idag, ni får ha överseende med det. Kanske känner att jag orkar med det imorgon. Imorgon är det handboll på svt24 kl 17.00. Tyvärr herrhandboll. Hammarby möter H43 i semifinal. Jag tror på Hammarbyseger helt klart. Men man kan aldrig säga med säkerhet. Den som väntar får se.

Nu ska jag lägga in lite fint porslin på vad jag verkligen vill ha:

Mina favoriter vad gäller porslin är utan tvekan Bruka design och Matteus.

.
salladsbestick.jpg Som sagt....Bruka Design gillar jag verkligen!

Nu kommer vackert och färgsprakande Matteus porslin:


I really like this!!

Kommentarer
Postat av: Fru Sirlig

Hej!
Tack för komplimangen! Kul att få lite feedback på det man gör.Har själv tittat på Matteus porslin, så många olika härliga färger på det. Ha en fortsatt skön söndag
kram Helene

2008-04-13 @ 16:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0