Konstig händelse igår

Juste...kom på att jag måste berätta för er om en rätt konstig men lite flummig grej som hände mig igår efter jobbet. Jag skulle in på Hemköp och handla. Ställde mig i kön - kom fram till kassörskan. Vet inte om hon var stressad, men hon slog in varorna och jag drog betalkortet......sedan reser hon sig upp och går iväg med en stor brieost som legat i kassan. Helt plötsligt. Där stod jag och ville godkänna betalningen...men hon kom inte tillbaka. Jag stod där rätt länge men hon kom aldrig tillbaka. Det slutade med att jag fick be en annan som jobbade där att komma och avsluta betalningen. Helknäppt.

Orsak till denna händelse?
- Jag såg läskig ut och var skrämmande *ahha*
- Hon var stressad *mm*
- Hon fick blackout *kanske*

Vad trot du att det beror på? Har du varit med om något liknande? Jag blev helt paff.




Kommentera och svara gärna vad du tror, själv vet jag inte riktigt.

Kommentarer
Postat av: Moa

Å, vad bra då kanske du vet om jag borde kontakta läkare för att det var så att igår så hade vi fotboll i skolan och fick ett stenhårt skott på insidan av foten så då blev det sådan kraft så att foten och knät vred sig. Jag vet inte vad jag ska göra men vad tror du? :)

2008-04-30 @ 09:45:59
URL: http://moasamuelsson.blogg.se
Postat av: AC

Jag tror hon fick blac-out pga stress =)

2008-04-30 @ 10:03:24
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0