Huvudont..

Jiha! Vore inte vädret så kasst så vore jag dunderglad. Nu får jag nöja mig med att vara glad. Har dock ont i huvudet..vilket känns si sådär kanske. Alltid så vaknar jag med ont i huvudet då jag sovit hos AC. Min hypotes är att jag är van att sova med kall frisk luft inströmmande i rummet...vilket jag inte har då jag sover hos AC. Spelar liksom ingen roll om jag dricker kaffe heller =( Men,men..allt går över så småningom.

Jag börjar få lite samarbeten med min blogg. Så det verkar som att jag redan har en andra tävling på gång. Kommer dock vänta med den tills den första är avklarad. Känns verkligen kul!!!

Vi har underhållning idag på eftermiddagen....på jobbet alltså. En trubadur som kommer och spelar. Har mycket på förmiddagen nu..så jag måste jobba på nu =)
Vill dock bara ge lite shopingtips till er:

http://www.coolstuff.se/ Mycket udda prylar, men väldigt mycket roligt.


Radioanka
Radioanka
Vattentät bad- och duschanka med inbyggd radio som spelar din favoritmusik och termometer som mäter vattnets temperatur. Underbart!

http://www.bluebox.se/ Roliga grejer till allt och alla. Mycket bra om man ska köpa presenter.

Liten varmvattenflaska - creme med hjärta
Varmvattenflaskan är en gosig present som passar bra att ge bort när vädret är ruggigt. Funkar också bra som ´uppiggare´ till någon som mår lite dåligt.

Shoppa på - det mår man bra av ;)









image253

Kommentarer
Postat av: AC

Du har samarbeten på gång du...några skulle höra av sig till mig om 2-3 månader...de har många de samarbetar med nu...det e iaf lite överraskning om de hör av sig senare....har skrivit till flera till....KRAM

2008-04-02 @ 10:01:16
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se
Postat av: Emeliie

Nu är det sista chansen att vara med i min mascara-tävling. Det är inte så många som tävlar ÄN så det är stor chans att vinna:) Kram på dig! Hoppas samarbetet med företagen kommer gå bra:)

2008-04-02 @ 11:55:19
URL: http://www.emeliiepettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0