Händelserik kväll!!

Det var väldigt länge sedan jag var hemma en vardagskväll...man brukar ju alltid ha träning på kvällen. Skönt att vara hemma..men jag längtar efter träningen och handbollen ändå. Men imorgon är det ju dags igen.
Efter att jag varit hos mormor och morfar tog jag och Ebba bussen hem. Det slutade dock med att vi fick hoppa av flera stationer innan då det kom på en annan hund på bussen. Jag orkade inte med att Ebba skulle skälla och ha sig...så istället för busstur blev det 45 min promenad. Jag vet en som blev glad iallafall *hhehe* Ebba!

AC och jag har tittat klart på Wallanders Täckmanteln. Jag tycker den var bra, det måste jag säga.
På resan ner till Skåne såg vi Wallanders Luftslottet. Jag måste nog säga att den senare Täckmanteln var bättre.

Idag fick jag hem, eller rättare sagt hämtade hem, min grejer från Syster Lycklig.

image271

Jag är nöjd med mina grejer!!! =)

image272

Tyckte den här var super söt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0