Dagen med det stora D:et!

Fredag..jipi så underbart. Hoppas dagen blir som jag tänkt. Annars blir jag besviken. Solen verkar ju inte direkt lysa med sin frånvaro iallfall...så bra start på dagen iaf.
Gonzo är som vanligt uppe med tuppen, precis som vi. Vi ska köpa mörkläggnings rullgardin till rummet. Då komer det inte bli så ljust som det är. Bra! Men samtidigt känns det bra att han får vara lite med oss innan vi beger oss till jobbet och han får vara själv. Gullegossen ♥

image319
image320

Isn´s he lovely?? Isn´t he wonderful??

Kommentarer
Postat av: Marie

Vad coolt! Har du en papegoja?
Jag tycker de som sitter i djuraffärer är lite läskiga, men det skulle vara häftigt att ha en som man visste var snäll!
Ang. tävling så är jag tyvärr inte så mycket för pärlhalsband, bättre att någon so verkligen vill ha det får vinna :o)
Ha en bra dag!

2008-04-25 @ 09:51:18
URL: http://mariwi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0