Besviken

Först vill jag bara säga att jag är en aning besviken på er...kära läsare. Inte en enda kommentar. Suck! Tycker ni kunde skicka en liten kommentar iallafall.

Jag kollar redan vidare på lägenhet. Är så sugen så det finns inte. Jag vet ju att jag kommer få igenom ett köp någon gång men det är lite känslan jag vill ha nu. Då är det ju extra viktigt att man inte förhastar sig.

Nu har jag tagit bild på Pharaons produkter som jag fick hem igår.

image318
Ansiktsoljor - 1st mandarin och 1st med Jasmin. Ansiktsmask - 1st brun mask och 1st grön mask.

Gå in på
Pharaons och kolla. Deras utbud är jätte bra och otroligt naturliga produkter.

Nu kollar jag på Efterlyst!! Att man vågar leve i detta samhälle..

Kommentarer
Postat av: Stefan

Det kommer flera lägenheter och har man varken hiss eller balkong så vill man ju inte lägga allt för mycket på den heller. Budgivning är djävulens påhitt men när man väl hittar något så skriver man ganska snabbt kontrakt med flugornas herre =D. Fast det gäller att vara snabb så ingen annan hinner in och störa.

2008-04-24 @ 21:29:06
URL: http://stefanlindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0