Innebandy

Heyyy!
Vilken lördag det varit! Startade dagen med frukost på balkongen. Solglajjor på och det var bara att njuta. På förmiddagen åkte Mats, jag och AC till Blåsut för att spela innebandy. Vi blev tre lag och körde 3min matcher. Bra intervallträning ska tilläggas.





Det var otroligt varmt i hallen och man kunde vrida ur tröjan efteråt. Men väldigt skönt med kamp och spring. Löpning o gym är kul, men det går aldrig upp emot match.





Solen är underbar så det går ju inte att inte njuta.

Nu sitter jag hemma hos AC och Arto. Snart kommer vänner och då blir det hemmalagad pizza och filmkväll. Tänk vad bra den här dagen har varit, och än är den inte slut :) 

Och...imorgon är det Turkiet för Mats och mig!!!

♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0