Det känns!

Det är en mör kropp jag har nu. Det är alltid så första veckan när man drar igång med ffa handbollen. Fys har man ju faktiskt kört på med under "lediga veckan" (dock mycket sparsamt), men handbollen har helt legat på is. Tror mina ljumskar och axlar är i lite chocktillstånd ;) Men nästa vecka är de på G igen.

Veckans träning har verkligen varit toppen!!! Fysen och handbollen har varit kanon. Det har verkligen kännts motiverande och jag ser redan fram emot nästa vecka! I helgen ska vi köra ett gympass och ett löppass. Så har redan planerat in att det blir löpning på lördag och gym på söndag!! Imorgon blir det bara jobb och sedan ska jag och Mats upp till landet! *Hoppas på bra väder*

Relativt sen träning ikväll. Men man blir så glad när man kommer hem till dukat bord!



Hamburgaren satt som en smäck!!!

Nu ska jag gå och lägga mig. Måste vila min ledbrutna kropp ;)

Nu är klockan alldeles för mycket för mig. 22.00 brukar vara standardtid för nattinatt.

Sov gott köra läsare!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0