Bio med Matsen

Onsdag och lillördag. Idag har jag lagt in en vilodag från träning, så efter jobbet åkte jag in till stan. Innan Mats kom in satte jag mig på Kungsgatan och tog en stor sushi. Älskar sushi. Kan lätt äta sushi fem dagar i veckan utan att tröttna. Mmm. Vid 17.30 kom Mats till bion och vi köte biobiljetter till filmen Insidious - skräckisen. Jag ska erkänna att jag (trots att vi satt i en biosalong) höll krampaktigt i Mats och hoppade till många gånger. En tant framför oss skrek flera gånger, men annars var det ganska lugnt :)

Innan jag träffade Mats shoppade jag lite:



Dessa fyra små sötnosarna köpte jag. Fina att ställa fram när man bjuder på te. Storleksmässigt passar precis en tepåse på dem. Fiiiint.

Vill ni  veta var jag fann dem? Fråga då :)

Ahh...imorgon tar vi nya tag. Jobb & egen fysträning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0