Möndag

Så började semstern på riktigt. Och som den började. Sovmorgon. Klarblå himmel hela dagen. Dubbla träningspass (med löpning till Borgholm och gym där). Minigolf på kvällen.

För att förklara lite mer om hela dagen börjar vi från början.

Efter en mycket god frukost med gott bröd från konditoriet, som intogs utomhus såklart, sprang jag och Arto iväg mot Borgholm. Dagens pass var ett långdistanspass. Trots att vi inte kom iväg förrän innan lunch var det ganska skönt att springa. Varmt men inte olidligt. I Borgholm finns ett gym som vi har kört på alla somrar. Där körde jag ett av de 5 gumpassen vi ska köra på en 10dagars-period. Kändes riktigt bra. Varje gympass är "lagom" långt.

Efter träningen mötte jag upp Mats, mamma och mormor för en kortare runda i Borgholm. Mats besökte bla. "Systemit" och så kikade vi i endel inredningsbutiker.

Har också spenderat endel i solen. Man kan ju inte låta bli när vädret är så härligt.

Ikväll stod AC och Arto för middagen:


Två glada kockar!


En väldigt god pyttipanna :)

Mätta och belåtna gick pappa, AC, R2, jag och Mats till en av de tre minigolfbanor som finns på en liten area här i köpingsvik. Perfekta förutsättningar för att minigolfa i, även om myggorna jäklades i slutet.







Vilken bra avslutning på kvällen det blev. Lagom myggbitna och trötta har vi nu förflyttat oss inomhus.

Snart är det läggdags, för snart börjar en ny dag!







Kommentarer
Postat av: Ac

inte en bild på Arto, mig eller pappa...gruff :)

2011-06-28 @ 08:36:32
URL: http://peterssonannacarin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0