Gräsänka

Så är det fredag och arbetsdagen är snart slut. Min kropp är verkligen så trött och huvudet likaså. Fredagen kommer som en skänk från ovan. Haha! Dagens höjdpunkt har varit helkroppsmassagen jag fick från sjukgymnasten Kristina. Hon har nämligen gått en taktil massageutbildning och måste ta ett x-antal patienter innan hon blir examinerad. Självklart tackar man ja!! Och så skönt det var. Jag kände verkligen hur kroppen slappnade av och fick kraft. Härligt. Känns inte sämre av att jag bokat in en thaimassage (djup behandling) på nästa fredag :) Yes!

Efter jobbet åker hela familjen till landet - alla utom jag :( Eftersom vi har träning kl 10-12 måste jag stanna hemma ikväll och åka upp först imorgon efter träningen. Det är så det är.

Ikväll ska jag nog mysa upp mig i soffan med en bra film och massa smågodis. Skulle det inte vara så fruktansvärt varmt hade jag nog tagit en liten runda på stan. Men vette katten om jag orkar det. Vi får se.

Skönt med helg iallafall!

Go o glá kexchoklá


Kommentarer
Postat av: Ac

imorgon kommer du....vilken tid är du i Norrtälje??

2011-06-10 @ 17:20:46
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0