Fullspäckad lördag

Idag har det varit full rulle från början till slut. Dagen började med träning ute i Nacka. Vi var egentligen inte så många som kunde delta men träningen blev riktigt bra. Det var handboll i nästan två timmar bortsett från 15 min där vi bara jobbade med bålen. Erik (tränare) satte upp datorn och startade igång en träningsvideo där det var flera muskelpaket som körde bålträning. Vi körde efter träningsvideon och jag kan lova att det brann ordentligt i magmusklerna :) Beach 2011 here we come ;) Hehe! Det var hur som helst skönt att ha tränat på förmiddagen.

Direkt efter dusch åkte vi ett gäng till Sicklas Stadium och fixade löparskor. Tyvärr fanns det inga skor att prova men vi fick iallafall skriva ner artikelnumret. Kändes lite surt att de inte hade skor faktiskt. Men vad ska man göra?

Jag, Linnea och AC tog sedan en liten titt i endel affärer. Sedan kom Arto och vi åt lunch samt fikade tillsammans!


Linnea och AC...


Arto och jag larvar oss...

Tänk vad trött man blir efter att gå runt lite i shoppingcenter. Lika roligt som det är att gå runt lika skönt är det att komma hem. Att bara få komma hem och duscha. Jag testade chinos av alla de sorter och märken, men inte ett ända par passade. Är det någon som har snygga chinos? Snälla var har ni köpt dem? Jag behöver verkligen tips!

Nu sitter jag och min älskade syster hemma hos mig. Vi har ätit en mycket god middag:


Rökt lax, avokado, sallad, tomat, creme fraiche med rödlök.

Lite senare ska vi se filmen "Black Swan" som sägs vara riktigt bra. Sorglig men bra.

Tänk vilken bra lördag det blev. Men saknar mitt ♥ Mats!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0