Fredag here we go

När jag vaknade i morse kände jag mig pigg. Konstig känsla. Tycker aldrig man känner sig pigg nuförtiden. Men plötsligt händer det och den känslan får hänga med hela dagen. Förra fredagen var jag tröttmössa och somnade redan vid 18-tiden och vaknade upp runt 19.30. Galet. Men veckorna späckas verkligen med jobb och träning. Det är liksom lite mycket ibland. Men idag är en bättre dag och det ska jag ta vara på.

Efter jobbet blir det först thaimassage vid Mariatorget, och om jag orkar och inte känner mig allt för ofräsh (som man ofta gör när man blivit inoljad på hela kroppen) kanske jag tar en tripp på stan. Affärerna stänger först 19 och jag borde vara klar med massagen vid 17.00 så det finns ju lite tid att slå ihjäl.



Hemma kommer det bli den traditionella fredagsmysen, dock utan mys och endast med alla dammråttor :P Ska se vilken film jag ska se. Ikväll är ju inte Talang 2011 på TV :( Det som är så roligt att titta på!

Snart är lunchrasten slut och jag ska jobba några timmar till innan det är dags för helg.


Kommentarer
Postat av: Hemmakatten

Sv: ja, det är Bruka design som assietten kommer ifrån. Massage låter härligt, det gör jag alldeles för sällan. Hoppas du får en fin kväll!

2011-06-17 @ 18:57:59
URL: http://hemmakatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0