Semester på Vätö

Så for vi från Öland och kom till andra landstället - på Vätö. Tyvärr har det varit igenmulet hela dagen, trots att vädergubbarna/vädertanterna lovade växlande molnighet. Mats, AC, R2 och jag for upp till landet tidigt. Klockan ringde redan 7.20 och innan 9 begav vi oss från ön. Vi sa inget till mamma och pappa utan sklle överraska de med att vara före dem. I överraskningen ingick också att klippa klart hela gräsmattan. Tyvärr krånglade en gräsklippare, men vi hann en bit iallafall och nu är hela gräsmattan färdigklippt.


Älskade Vätö

Mats och jag har donat i vårat hus. Undantaget. På Öland hittade vi en massa fina grejer som vi nu har placerat ut. Bilder kommer om intresse finns? Eftersom jag inte var här helgen innan semestern hade jag inte sett det som mamma och Mats fixat. Bland annat nya gardinstänger, nya gardiner och fin bäddning.

Vilodag från träning idag. Är glad att jag körde ett löppass innan Mats och jag åkte från Öland i går. Kändes dessutom bra att ha tränat när man bara satt flera timmar i en bil. Men imorgon är det nya tag. Har två löppass, ett lyftpass och ett MAQ-program kvar av den här träningsperioden, sedan börjar nya period på onsdag och ny planering av träningspassen.

Just i skrivande stund står Arto nere vid grillen. Ska bli gott med mat. Är riktigt hungrig (som så ofta annars). Hehe! Annars får vi se vad som händer när det börjar skymma. Kanske blir en film med hela familjen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0