Norrtäljetripp

Det blev en tripp till Norrtälje idag. Vi kom iväg ganska sent, men det gjorde inte så mycket eftersom dagen inte hade så mycket planerat.

Egentligen var jag inte särskilt shoppingsugen, men det var kul att strosa runt och titta på ffa. inredningsprylar. Köpte ett klädesplagg till bröllopet i augusti, men annars nada i klädväg.

Redan innan vi åkte iväg till Norrtälje var alla inställda på att besöka Tössekonditoriet. Fika måste man ju passa på att göra på sommaren. Det är så mysigt att fika när man kan sitta ute.


Tössekonditoriet ligger vid en å :)


Kaffe är gott!

När vi gick hem gick vi över ån såg vi två konstiga konstverk.


Fråga mig inte vad det är. Nakna människokroppar med aphuvud. Crazy.


Sovande människa.

Det har varit en bra dag i Norrtälje. När vi kom hem sprack det upp lite på himlen lagom till att vi gav oss iväg och tränade. Av träningsperioden hade jag kvar MAQ, lyftprogrammet och ett intervallpass. Idag körde jag MAQ och lyftprogrammet + att jag sprang med AC det lilla hon får springa (2min 5 set).
Lyftprogrammet körde jag med en skivstång + vikter som vi har här på landet. Fungerar ok med lyftprogrammet. Måste dock in till gymmet när jag ska köra styrkeprogrammet.

Imorgon hoppas jag på sooooool!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0