Min lördag!

Lördag! Den bästa dagen på hela veckan. Startades med morgonträning ute i Nacka. 2h handboll. Det är kämpigt med 2h, men helt klart är att kroppen har vant sig jämfört med första gångerna :)

Efter handbollen var det första delen av 5-kampen. KUBB! Mitt lag med Lollo, Johanna & Olivia (ej med idag) gjorde en godkänd insats. Vi kom tvåa med samma poäng som ett annat lag. Det blev utslagningstävling där vi tyvärr inte drog längsta stråt. Men vi kämpade väl. Nu har kampen börjat och jag tror att vårt lag "De tre vännerna & Olivia" vinner!!!! :) ;)





Roligt med 5-kamp! *like* Tråkigt att vi inte kunde vinna hela skiten ;) Men en fågel viskade att kommande kamper kan vara kanor, fotbollsgolf etc. Spännande!

Efter träningen åkte jag, Lina H, Emma H och AC till Sickla för att hämta ut löparskor på Stadium. Dock var det bara jag som kom hem med ett par. Konstigt nog  fanns Linas skor inte att hämta :/
AC och jag stannade kvar en kortis i Sickla innan vi åkte och mötte Arto i Slussen. Vidare transporterade vi oss vidare till Gavroch för att inta pizza. AC och jag delade på en pizza. Smaskigt värre. Sedan aktiverade vi Smilla lite medan vi satt och njöt av värmen. Men om sanningen ska fram håller den h är tropiska värmen på att få mig ur balans. I den här värmen ska man egentligen bara ligga vid en pool och njuta :)

Kvällen kommer spenderas hemma hos mig och Mats. Vi ska snart sätta på filmen "När lammen tystnar".

Håll ut kära läsare!
TÄVLING PÅ G!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0