Lördag

Sista semesterdagen har passerat, närmare bestämt igår. Men det gör inte så mycket. Jag känner ingen (inte nu iallafall) ångest för att semestern är över. Det känns helt okej. Jag har haft en bra semester där jag verkligen kunnat umgås med min kära familj ♥ Det kallar jag livskvalité.

Igår kom som sagt Bempen (Mats pappa) och Bitte upp hit till landet. De plockade upp Mats i Ropsten innan de skumpade vidare hit. Vid 17 började vi med middagen så att den var klar när de kom. Det blev taco. Älskar tacos! Det är utan tvekan en av mina favoriträtter. Så när de kom åt vi nästan direkt, sedan lite senare blev det fika och soffhäng tills klockan blev för mycket. Jag har åter igen flyttat ut till Undantaget. Jag vägrar att sova där själv, speciellt när den nya dörrens lås inte är i funktion :P Fegis, jag vet. Men jag vill bara inte :)

I morse sprang jag och Mats ett lägre löppass och jag körde MAQ-programmet efteråt. Hade två minifästingar på mig efter att ha legat i gräset och kört bla. core. Hjälp. Man får passa sig. Plötsligt sätter de sig fast och så är man inte vaccinerad heller *gulp*



Annars går renoveringen av Undantaget vidare. Panelen är på plats. Mer för varje timme. Resultatet just nu:


Bild från när framsidan var klar.


Andra sidan. Nästan klart hela vägen.

Ikväll, närmare bestämt strax efter 17, är det åter igen fotboll på TV. Nu är det upp till bevis. Bronspeng eller inte? Jag hoppas och tror de kan vinna! Men då måste de definitivt spela säkrare!!!


Bjuder på en Avatar-vovve vid namn Emma ;)


Och en Avatar-kung + en avatar-kanin :)

Ha nu en fortsatt bra dag. Glöm inte fotbollen vid 17!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh jag har faktiskt inte sätt Avatar, såg bara halva sedan sommnade jag men vill verkligen se om den! :)

Vilken är din favoritfilm rent allmänt då? :)

2011-07-17 @ 16:15:48
URL: http://robinhoods.se/
Postat av: Alexandra -mamma till Leia

Tack för din peppande kommentar :) hihi!

Ja du. Akta dig för fästingar, usch usch usch, har plockat flera från Stella i år. :/

2011-07-18 @ 19:26:44
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0