Gröna Lund 2011

Det blev Gröna Lund i år med! Vi bestämde att möta upp Mats vid Slussen kl 17. Innan dess var det träning på schemat. Eftersom jag vaknade redan vid 6 (när Mats var uppe) bestämde jag mig för att köra två fyspass. Vid 10-tiden mötte jag upp AC med cykeln och sedan cyklade hon med mig medan jag sprang mitt löppass. Långlöp stod på schemat och det kändes helt ok. Har en runda som jag ofta springer längst med vattnet. Jättetrevligt istället för att springa bland bilar på asfalten. Har kommit underfull med att mitt löparknä inte alls trivs med det :/

Efter att ha matat på med lite extra energi och endel vila tog jag och AC kommunaltrafiken in till "klubben" där Arto mötte upp. För mig blev det ett lyftpass + lite annan fys. La även extra tid på stretch. Behövligt kan jag säga.


AC och Smilla leker efter ett hårt pass.


Nu är det min tur att krama och kela med Smilla :)

Direkt efter träning åkte vi hem och åt för att sedan bege oss mot Slussen. Vi tog båten över. Väldigt smidigt och trevligt. Absolut ett trevligare alternativ än buss.

På Grönan blev det 5-kamp och karusellåk.
Måste stoltsera med att jag gick vinnande ur 5-kampen. Så glad och stolt!


Gott med mat :)




Vi spelade bland annat; häxträffen, basket, bollplanket m.m. Riktigt kul var det.





Sedan var det dags för oss att åka karuseller :) Först åkte alla Twister. En riktigt härlig bergodalbana som jag tycker man måste testa. Många fjärilar i magen. Vill åka igen, igen, igen. Dock inte lika mycket "nära-döden-upplevelse"  som Insane :)


Haha! Vem ser mest rädd ut?


Sedan dagens bragd! AC och Mats åkte TILT! Inte jag, inte R2. Vi tog det lugnt istället :)

Det var en kanondag på Grönan med de bästa!!!!!

Nu är jag uppe på Vätö igen efter att ha åkt upp klockan 7 i morse. Underbart väder, underbar familj. Kan inte klaga!!!!





Kommentarer
Postat av: Mattias

Grattis till vinsten! 5-kamp är blodigt allvar

2011-07-12 @ 15:36:04
URL: http://mattiashandley.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0