Promenad vid Gåshaga Brygga

En lugn söndag som innehållit det mesta som kan få en att fyllas med energi. Efter och i samband med frukosten tittade jag och Mats på Wallanderfilmen "Dödsängeln". Jag gillade verkligen Wallanderfilmerna förr och gör det än. Men ju mer film man ser desto mer inser man att Wallanderfilmerna är ganska lama. Men bra filmer att starta en dag med, tyckte vi :)
Vid lunchtid tog jag och Mats Lidingöbanan till Gåshaga Brygga. Det var så soligt väder och plusgrader (dock var det kyligt ändå) att vi kände att det nästan var dumt att inte ta chansen till en härlig promenad.
Jag min dumjöns tog varken mössa eller vantar med mig. Lite kallt var det, men jag överlevde.
Efter promenaden fikade vi uppe hos mamma och pappa. Och nu ska jag, pappa och Mats åka iväg till Liljeholmen där Mats ska spela innebandymatcher. Vi hoppas på vinst :)
Höres o synes! Glöm inte att tävla i min bloggtävling med Veganlife.

Kommentarer
Postat av: AC

Mysigt det ser ut...det var lite vår i luften idag....lääängtar!

2011-01-30 @ 18:40:08
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0