Måndag till fredag!

Godlunch! Har precis ätit korvstroganoff med ris och känner mig så mätt och belåten. Tänk vad bra att man kan äta lunch dagligen på jobbet. Slipper tänka på matlåda hit och dit :)

En ny vecka har startat och jag känner mig redo. Känns konstigt att helgen gick så snabbt. Helt plötligt är min inne i en ny vecka med dagar 5.30-21.00 Gah! Men det känns inspirerande iallafall. Vaknade dessutom ganska pigg idag och då är jag nöjd :) Har en dag med jobb och träning framför mig.

Vill dessutom passa på att påminna er om att läsa min systers blogg där vår tränare Leffe gästbloggar. Läs här. Jag satt på tunnelbanan när jag läste inlägget och skrattade högt. Väldigt bra och roligt skrivet!

Händer det något speciellt i veckan då? (Utom jobb och handboll?)
Har en demensföreläsning inbokad på onsdag 12.45 och det ska bli riktigt intressant.

Annars rullar jag vidare...kanske att jag har något kul att berätta framöver så kika in!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0