Lördagens innebandy!



Jag bara måste berätta om lördagens innebandy :)
Vi drog ihop ett gäng som träffades vid 19.15 och spelade innebandy. Eftersom Mats och jag varit i Nynäshamn tidigare på dagen var jag riktigt trött, men som vanligt försvinner tröttheten när man börjar springa :)
Vi spelade 3 mot 3 och delade upp i tre lag. Vi spelade sedan 3min-matcher. Riktigt kul. Tyvärr har jag ingen vidare förmåga att sätta bollen på mål...om den inte hamnar 3cm från mål :P Men på något sätt är det ändå kul *hehe*

Pappa var självklart med och tog foton!


Arto var taggad :)


Ja, innebandy here we go :)


Maaaaats :)


Pelle var duktig :)


Arto och AC in action!

Vi spelade i cirka 90 min och tiden gick otroligt fort. Det säger ju endel om hur roligt det var. Att träna alternativa pass är verkligen kul, precis lika kul var det ju tex i onsdags när cirkelfysen byttes ut mot ett boxningspass. Den träningsvärken har faktiskt hållt i sig till början av helgen och det visar ju också hur bra träning det är. :)

Hur som helst var det här passet det 9:e den här veckan. Känns skönt att den här söndagen har varit träningsfri om man säger så. Nu har vi viktiga matcher onsdag, lördag.

Söndagens förmiddag spenderades för övrigt i glada vänners lag. Jag och Mats bjöd på brunch med scones, våfflor, smoothi, frukt. Det var riktigt trevligt att träffas!! AC har för övrigt fler bilder från dagens bruch så kika in här.


Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej och tack för din förfrågan men gör inga beställningar då tiden inte räcker till.



Ha en skön fortsättning på Alla ♥-ns dagen!

Susanne

2011-02-14 @ 15:17:46
URL: http://kandy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0